Wat is een interactieve tafel?
Misschien heeft u er als ondernemer of bedrijfseigenaar nog niet eerder van gehoord, of wel van gehoord maar heeft u er geen beeld bij: de interactieve tafel. Dit zijn digitale en interactieve plateaus die voorzien zijn van surface technologie en horizontaal of verticaal ingebouwd kunnen worden in bars, showrooms, restaurant tafels en andere platte of ronde oppervlakken, zoals het tafelblad van een receptieruimte, een bestelzuil in een restaurant, in keukenbladen, et cetera. Via de technologie kunnen klanten en bezoekers bijvoorbeeld informatie opvragen, bestellingen doen via een bestelzuil, filmpjes bekijken of een interactief spelletje spelen. Interactieve tafels zijn dan ook multifunctioneel inzetbaar en kunnen dusdanig ontworpen en ingesteld worden dat ze precies doen wat u voor ogen heeft.
De voordelen van interactieve tafels
Het grootste voordeel van een bestelzuil of een interactieve tafel kopen, is dat u hiermee de klantervaring verrijkt en interessant maakt. Klanten zullen verbaasd zijn over hoe geavanceerd uw bedrijf is op technologisch gebied, qua producten en qua dienstverlening. Zo kunt u de touchscreen tafel gebruiken als een soort digitale kiosk, als digitale bestelplek, maar uw klanten ook verrassen met een gave slideshow, het tonen van relevante plattegronden voorzien van relevante informatie over uw producten. Een tweede pluspunt is het gebruiksgemak van interactieve zuilen en touchscreens. Zo kunnen ze ingezet worden op beurzen om de aandacht van voorbijgangers te trekken, maar ook standaard ingebouwd worden in uw restaurant, bedrijf, kroeg, winkel, museum, theater of waar u ze ook maar hebben wilt. Zeker als u de touchscreens gaat gebruiken als bestelplekken, kunt u optimaal profiteren van het gebruiksgemak en bijvoorbeeld besparen op arbeidskosten. In drukke restaurants kan een interactieve besteltafel een of meer werknemers vervangen en dus op termijn veel geld besparen. Ten slotte kunt u de interactieve touchscreen gebruiken om uw producten nog aantrekkelijker te maken. Het is bijvoorbeeld mogelijk om producten of spullen op de tafel te zetten en, al deze door (potentiële) klanten opgepakt worden, een interactieve show, een filmpje of iets anders te laten zien. Uit onderzoek is gebleken dat deze doelgerichte marketing een zeer positief effect heeft op de koopbereidheid van uw doelgroep.
Ook mogelijk in combinatie met sociale media
Wat touchscreens die interactief werken nog specialer maakt, is het feit dat deze touchscreen zuilen of tafels ook verbonden kunnen worden met sociale media als Twitter, Facebook, Instagram of andere sociale netwerken. En dat is natuurlijk erg handig als u uw klanten of personeel altijd van actuele informatie wilt kunnen voorzien. Belangrijk is natuurlijk dat de technologisch geavanceerde touchscreens geheel op maat naar de wensen van de klant ontworpen en gebouwd kunnen worden. Bekijk nu alle opties die er zijn, want nagenoeg iedere ondernemer kan winst halen uit de aankoop van een interactieve touchscreen.